Garantie

Wij geven om de producten die wij verkopen via Tea42 en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht is Tea42 aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een een redelijke termijn na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met Tea42. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder bepaalde omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met Tea42 opneemt, zullen wij  zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging van het gekochte product.

Kijk voor de voorwaarden voor garantie in het herroepingsrecht.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tea42.nl. We komen er vast en zeker samen uit. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

 

WebwinkelKeur

“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”

© 2023 - 2025 Tea42 | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Menu